امام جمعه قزوین:

عدالت‌ خواهان و آمران به معروف باید تشویق شوند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان باید در مواجهه با عدالت‌خواهان و آمران به معروف تحملشان را بالا ببرند و آنان را تشویق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جلسه شورای عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: اگر کسی آمد شجاعت کرد و حرف درستی زد، ده‌ها جا حرف درستی زد و یک جا هم ناخواسته یک چیزی گفت و بهانه دست آدم‌های نااهل داد، ما نباید این یک بهانه را آنقدر برجسته کنیم که پای این فرد را ببندیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه در فضای عدالت‌خواهی و امر به معروف نیروی انسانی کمی داریم، افزود: یکی از جا‌هایی که ما نیروی انسانی کم داریم، بحث عدالت‌خواهی و امر به معروف و نهی از منکر است، اگر در این عرصه ما افراد را سرکوب و نابود کردیم، این صحیح نیست، همه ما در هر مسئولیتی باید شرح صدر داشته باشیم و تحملمان را بالا ببریم و حامی آمران به معروف، ناهیان از منکر و عدالت‌خواهان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی روز نهم دی را قیام یک ملت علیه منکر و در حمایت از معروف دانست و گفت: در این روز یک ملتی به صورت خودجوش قیام کردند، نه اینکه بخواهند به صورت دستوری، تشکیلاتی و مناسبتی برخیزند، بلکه همه در حمایت از امنیت، وحدت، نظام و مقدسات خود و در راستای حمایت از معروف و از میان برداشتن منکری که شاخ و شانه می‌کشید، قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، بدی‌ها جلوی چشم آدم رشد می‌کنند و خوبی‌ها می‌میرند، یعنی در حقیقت آدمیت می‌میرد.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: هر کس امر به معروف و نهی از منکر را با عزت و احترام، حراست و نگهبانی کند، خدا او را به عزت می‌رساند و هر کس این مخلوق خدا را ضعیف کند، خدا او را به ذلت می‌کشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار