مراسم اختتامیه اجلاسیه بین المللی بانوان پیشرو در تمدن سازی فاطمی در مشهد برگزار شد.

اجلاسیه بین المللی بانوان پیشرو در تمدن سازی فاطمی در محل بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی پایان یافت.

بانو مجتهده زهره صفاتی در مراسم پایانی این اجلاسیه با بیان اینکه اگر بخواهیم در زندگی نور بگیریم باید این نور را از حضرت فاطمه زهرا (س) دریافت کنیم گفت: همه کرامت‌ها، معنویات، خوبی‌ها و درخشش‌ها در وجود این حضرت خلاصه شده است و ما به طهارت باطنی نیاز داریم تا به این مرحله برسیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) یک انسان کامل و حقیقت و باطن قرآن است افزود: برای رسیدن به باطن حقایق، نیازمند طهارت درونی هستیم و حقیقت وجودی حضرت زهرا (س) به شب قدر گره خورده است و هر کسی به حق این بانوی بزرگوار برسد شب قدر را ادراک کرده است.

بانو صفاتی با بیان اینکه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) در زندگی فردی خانوادگی، اجتماعی و سیاسی الگو و نمونه هستند و با آمدن فاطمه زهرا، خدا حجت را بر انسانیت و بشریت تمام کرد گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با پیوند دادن عالم ملک به ملکوت حجت را بر همه ما تمام کرد و به مقامی رسیدند که ملک را به ملکوت وصل کردند.

اجلاسیه بین المللی بانوان پیشرو در تمدن سازی فاطمی با حضور ۱۲۰ نفر از کشور‌های مختلف از جمله انگلستان، استرالیا، بحرین، پاکستان، افغانستان و هندوستان در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در روز‌های ۸ و ۹ دی ماه در مشهد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.