۴۰۰ قطعه‌ زمین در سمنان آماده واگذاری به مشمولان طرح جوانی جمعیت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۴۰۰ قطعه زمین با تامین اراضی صورت گرفته در مرکز استان، آماده واگذاری به متقاضیان قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در شهرستان سمنان است

طباطبایی گفت: ۵۵ هکتار از اراضی در نزدیکی پارک سوکان سمنان با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان پس از طی مراحل تشریفات قانونی و تصویب طرح تفصیلی، به‌ منظور اختصاص زمین برای تحویل به متقاضیان «طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تامین شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، ۴۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری به مشمولان «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: از مجموع ۷۶۰ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان سمنان، برای ۵۸۰ متقاضی پرونده تشکیل، پرونده ۴۵۶ متقاضی تایید نهایی و آماده تخصیص زمین شد.

حسینی طباطبایی خاطرنشان کرد: به‌زودی فرآیند تخصیص و قرعه‌کشی قطعات به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس ماده سه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شواری اسلامی، وزارت راه و شهرسازی مکلف است امکان استفاده مجدد از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن خانوار را برای خانواده‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر فراهم کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با یادآوری اینکه ۱۸ هزار و ۲۷۴ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال ساخت است، افزود: هم‌اکنون ساخت پنج هزار و ۳۳۵ واحد با میانگین پیشرفت ۳۶ درصد در مجموعه زیر پوشش این اداره کل پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار