مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ثبت یک میلیون و ۸۶ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ این اداره کل، طی ۹ماهه امسال خبر داد.

ایوب کرد اظهار داشت: میزان تماس با سامانه ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

 وی ادامه داد: این سامانه باهدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب‌وهوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها و همچنین حمل‌ونقل بهره‌مند شوند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای هستند.

 کرد یادآور شد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی، جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.