بیش از هزار نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر بهره‌مند شدند

هزار و ۵۴ نفر در ۹ ماه گذشته از خدمات بانک امانات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بهره‌مند شدند.

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان، هزار و ۵۹ قلم کالا نگهداری می‌شود.

او با اشاره به خدمات بانک امانات جمعیت هلال احمر در استان، افزود: یکی از طرح‌ها و خدمات مهم هلال احمر، راه اندازی و تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب جمعیت هلال احمر بوده است.

کاوسی بیان کرد: بانک امانات با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین وسایل و تجهیزات پزشکی راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: تجهیزات پزشکی نگهداری شده در بانک امانات شامل دستگاه‌های ویلچر، واکر، عصا، تخت بیمارستانی، مانومتر و سایر دستگاه‌های مورد نیاز جامعه هدف است.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: در طرح بانک امانات، خیران، تجهیزات پزشکی خود را به جمعیت هلال احمر اهداء می‌کنند و این تجهیزات پس از تأیید کارشناسان جمعیت به شکل رایگان و یا با هزینه بسیار ناچیز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

کاوسی اظهار کرد: هم اکنون ۱۵ بانک امانات در تمامی شعب هلال احمر سطح استان و برخی از خانه‌های هلال فعال است و به بیماران نیازمند سطح استان خدمات خود را ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از شهروندان و خیران خواست تا لوازم پزشکی مازاد در منزل خود را به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه‌های هلال سطح استان اهداء کنند تا جمعیت بتواند خدمات بیشتری به بیماران نیازمند ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.