انجام بیش از ۲۴ هزار و ۵۵۲ دیدار در قالب طرح سپاس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۴ هزار و ۵۵۲ دیدار با خانواده شهدا و جامعه ایثارگری استان از ابتدای امسال در قالب طرح "سپاس" خبر داد.

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه بزرگداشت شهدا و ایثارگران را تکریم ارزش‌ها عنوان کرد و گفت : در این دیدار‌ها تلاش می‌کنیم ضمن سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، در جهت حل مشکلات احتمالی آن‌ها هم تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به همراهی همه دستگاه‌ها نیاز داریم، گفت: انتظار داریم همه نهاد‌ها برای کمک به حل مشکلات جامعه ایثارگری استان با مجموعه بنیاد شهید استان همراهی داشته باشند.

شهیدی ادامه داد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثار در کنار حل مشکلات آن‌ها می‌تواند در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نیز تاثیرگذار باشد.

شهیدی با اشاره به ضرورت معرفی شهدا و ایثارگران به جامعه، گفت: شهدا و ایثارگران می‌توانند الگوی خوبی برای جامعه باشند، لذا باید آن‌ها را به جامعه به خصوص جوانان معرفی کنیم.

شهیدی تاکید کرد: معرفی شهدا به جامعه زمینه الگوپذیری نسل جوان از این چهره‌های تاثیرگذار را فراهم کرده و تداوم این امر می‌تواند به شناخت بیشتر مردم از شهدا منجر شود.

 وی با بیان اینکه باید قدردان جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان باشیم، افزود: اگر از این عزیزان قدردانی نکنیم چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم در آینده و در صورت مواجه شدن با خطر شاهد پای کار آمدن جامعه برای مقابله با دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هزار و ۵۵۲ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان داشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد این میزان تا پایان سال به ۲۷ هزار دیدار برسد.

 وی یادآور شد: سال گذشته سهمیه استان کرمانشاه برای اجرای طرح سپاس دیدار و سرکشی از ۲۷ هزار خانواده شهید و ایثارگر اعلام شده بود که در نهایت این دیدار‌ها از مرز ۲۸هزار خانواده عبور کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.