تحول ساختاری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در دوره جدید

جانشین وزیر فرهنگ گفت: ما در وزارت فرهنگ ارتقا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیش رویداد نهمین جشنواره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن تشکر از مدیریت جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: یکی از نمود‌های فعالیت‌های پرتحرک و پرنشاط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزاری این جشنواره بعد از چندسال تعطیلی است.

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ ارتقا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم و تحول ساختاری و ماموریتی‌اش به شکلی است که بتواند در حوزه بازی و سرگرمی راهبری داشته باشد.

جانشین وزیر فرهنگ با تاکید بر این نکته که یکی از نکات تمرکزی این بنیاد بحث سرمایه گذاری است ادامه داد: یکی از نقاط قوت فرهنگی ما حوزه بازی‌های رایانه‌ای است که هرساله هم شاهد حرکت روبه جلوی آن هستیم و در شرکت‌های ایرانی فعال در این عرصه پیشرفت داشته‌ایم.

هاشمی تصریح کرد: وظیفه نهاد‌های حاکمیتی و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی این است که در برگزاری هرچه بهتر جشنواره نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این است که به کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر یک فعالیت ویژه‌ای در بحث سرمایه گذاری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار