کشف ۲۵ قبضه کلت و کلاش از باند قاچاق ‌در مرزهای بلوچستان‌

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۵ قبضه کلت و کلاشینکف در مرز‌های بلوچستان خبر داد.

  سردار رضا شجاعی اظهار داشت: مرزداران جنوب استان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به وسیله چند خودرو به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزداران شب گذشته سرانجام پس از ساعتی کمین، قاچاقچیان را مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان سریعاً وارد عمل شدند.

سردار شجاعی اضافه کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی‌توجهی آن‌ها به فرمان ایست، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب با قاچاقچیان درگیر شدند و سوداگران مرگ که عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شده است، افزود: در این عملیات مأموران موفق شدند ۲۷۰ کیلوگرم شامل ۱۱۶ کیلوگرم تریاک، ۱۴۶ کیلوگرم حشیش، ۸ کیلوگرم مرفین و مقادیری سلاح و مهمات شامل ۱۹ سلاح کلت پ ۶ سلاح کلاشینکف، ۱۷ خشاب کلت کمری، ۱۹ تیر جنگی کلت و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
همینها باعث نا امنی در کشورمان میشوند باید متلاشی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
با پهپاد و موشک بزنیدشان خواهشاً اینها تروریستها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۲
در سیستان و بلوچستان و کردستان باید در تمامی مرز های آبی و خاکی پایگاه های امن و مجهز به بهترین دوربین های دید در شب و تسلیحات مناسب و از همه مهمتر نیروهای مخلص و ماهر به کار گرفت و در صورت لزوم برای تجمیع تسلیحات و مواد مخدر و مشروبات ، گشت و باز رسی خانه به خانه انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۲ دی ۱۴۰۲
در سیستان و بلوچستان و مرزها باید دوربین گذاشته شه که اگه قاچاقیان قصدی دارن نیروی انتظامی سریع وارد عمل شه وشاهد به شهادت رسیدن دیگر هموطنانمان نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۲ دی ۱۴۰۲
اینا تفنگ های موزه س!!!
چندتاشون هم مخصوص مسابقات تیراندازی!!!
تفنگ های سر پر که دیگه کاربرد ندارند!
داخل مملکت پر از تفنگ های غیر مجاز است!
انواع سلاح های کمری، کلاش، ژ3 و.....
اگه میخواید جمع آوری کنید و زیر سیبیلی رد نکنید!
به نیروهای امنیتی و پلیس، آدرس میدم برید جمع کنید...
کرمانشاه جعفرآباد...!
کرمانشاه دره دریژ...!
و شهرهای مرزی کردستان و ارومیه...!
به خریدار واقعی و رابط های اطمینانی می‌فروشند.
باید نفوذ کنید.
که البته در تخصص نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ست.
موفق باشید.
آخرین اخبار