در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حاج قاسم یک نفر نیست/ این مملکت حاج قاسم‌ها دارد

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب گفت: حاج قاسم یک نفر نیست و تکرار شدن او باعث می‌شود که بگوییم این مملکت حاج قاسم‌ها دارد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما واقعا به چنین مردان بزرگی نیاز داریم. کشور ما نشان داد که بزرگانی مانند حاج قاسم  چقدر می‌توانند اهمیت داشته باشند.

وی ادامه داد: در شرایطی که تهدید آمریکایی‌ها این بود که با ضربه‌ای که با شهادت حاج قاسم می‌زنند مردم را مقابل جریان مقاومت قرار خواهند داد و با تهدید‌هایی که می‌کنند مردم ما عقب‌نشینی می‌کنند، اما تمام پیش بینی‌ها و فکرهایشان بر عکس شد.

شاکری گفت: ما در کشورمان می‌توانیم بگوییم تشییع پیکری به این عظمت برای یک نفر نداشتیم و تنها تشییع پیکر امام راحل یک اتفاق استثنایی بود. ما در ارتباط با رزمندگان و سرداران خود چنین تشییع و حضوری را تجربه نکردیم و از همه اقشار در مراسم این سردار اسلام حاضر بودند و اکنون هم مشاهده می‌کنید که جوانان ما می‌گویند ما پسران و دختران حاج قاسم هستیم. هر کدام به نوعی اظهار ارادت به این شهید دارند و این سرمایه برای ما سرمایه بزرگی است.

وی با بیان اینکه کارهای هنری، خبری و تحلیلی باید در زمینه سردار سلیمانی انجام شود و رسانه باید تمامی موضوعات را در این زمینه دنبال کند؛ گفت: حاج قاسم یک نفر نیست و تکرار شدن او موجب می‌شود که ما بگوییم این مملکت حاج قاسم‌ها دارد. وگرنه اگر یک نفر باشد هم دشمن مشکلی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۲ دی ۱۴۰۲
ما مردم ایران و همه آزادگان جهان خانواده شهید هستیم چون حاج قاسم در روح ماست.
Russian Federation
محمودزاده
۱۴:۱۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
ما مدیون رشادتهای ایشان هستمی حاج قاسم عزیز روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار