نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

از ابزار هنر برای معرفی مسجد به کودکان استفاده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ظرفیتی کم‌نظیر برای جذب نوجوانان به مساجد برشمرد و گفت: از ابزار «هنر» برای معرفی مسجد به کودکان استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان  با بیان اینکه تغییرات مدیریتی باید به تحول و پویایی بیشتر منجر شود، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه فرهنگ محسوب می‌شوند که باید برای استفاده حداکثری از این ظرفیت برنامه‌ریزی کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، هماهنگی ارکان مسجد را مایه توسعه و آبادانی مساجد دانست و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان باید در هر دوره زمانی بطور دقیق ارزشیابی و پالایش شوند.

امام جمعه سمنان با تمجید از فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه کودک و نوجوان گفت: استفاده از ظرفیت هنر نظیر ایجاد گروه‌های سرود می‌تواند به حضور بیش از پیش کودکان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و متعاقب آن جذب این رده سنی به مسجد کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با یادآوری فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اوقات فراغت تصریح کرد: طرحهای تابستانی مساجد یکی از فرصت‌های کم‌نظیر برای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فضای معنوی، اجتماعی و فرهنگی مساجد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.