همزمان با آغاز هفته مقاومت، جلسه شبی در محضر قرآن به همراه میز خدمت ادارات در کوهبنان برگزار شد.

همزمان با شب ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) و شب شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم شبی در محضر قرآن و میز خدمت ادارات کوهبنان به ریاست فرماندار کوهبنان و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره ارشاد، مسئول بسیج ادارات، اعضای شورای اداری، دبیر کانون خادمیاران رضوی و جمعی از مردم ولایت مدار محله انصار در مسجد امام حسن محتبی (ع) شهرستان کوهبنان برگزار شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این مراسم با اشاره به اینکه وجود شهید سلیمانی برای ایران اسلامی و جهان با برکت بود، گفت: در حقیقت، شهادت شهید سلیمانی جهان را تکان داد و ایشان اگر شهرت جهانی پیدا کرد، چون زهرایی بود و به حضرت زهرا (س) تمسک و توسل داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی اخلاص در عمل داشت و خود را وقف خدمت رسانی به مردم کرد؛ لذا بیش از ۴۰ سال از عمر شریف خود را در جبهه‌های مختلف در خدمت اسلام و انقلاب سپری کرد.

توکلی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برای استقرار دستگاه تصفیه آب و دستگاه خودپرداز نیاز به اعتبار لازم است که ان شاءالله طریق استان پیگیری خواهد شد.

فرماندار کوهبنان افزود: جا دارد میز خدمت ادارات به صورت چهره به جهره برگزار شود و مردم بدون واسطه درخواست‌ها و نظرات خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم فیبر نوری در استان کرمان در حال اجرا شدن است و کل شهرستان‌ها تا پایان امسال از این نعمت بهره‌مند و سرعت حداقل ۱۰ برابر خواهد شد.

توکلی گفت: دور‌ه های آموزشی برای مباحث اکتشافی در فنی و حرفه‌ای کوهبنان انجام می‌شود و این شهرستان قطب اکتشاف معادن در استان کرمان خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان نیز گفت: در روز دوازدهم دی ماه مردم ایران علامه مصباح یزدی عمار انقلاب را از دست دادند.

وی ابراز داشت: حضرت زهرا (س) بر تلاوت قران کریم سفارش کرده است؛ لذا هر شب در دهه مقاومت، محفل انس با قران همراه با میز خدمت ادارات در مساجد سطح شهر کوهبنان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روح الامینی افزود: حضرت زهرا (س) بر انفاق در راه خدا بسیار سفارش کرده؛ در حالی که ایشان در ایثار و از خودگذشتگی الگوی همگان است.

وی بیان داشت: مردم در محله انصار، شهرک‌های امام رضا (ع) و شهید سلیمانی خواستار استقرار دستگاه عابر بانک و دستگاه تصفیه آب هستند.

در این جلسه حاضرین خواستار رفع مشکل سرعت اینترنت در محله انصار، برگزاری کلاس‌های آموزش صوت و لحن قران کریم و... شدند.

همچنین در این مراسم تعدادی از پرسنل انتظامی کوهبنان آیاتی چند از کلام الله مجید را به یاد سردار زهرایی شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار