معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء کشور:

مکتب حاج قاسم از اسلام انقلابی نشأت گرفته است

سردار شادمانی با بیان اینکه حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود، گفت: مکتب حاج قاسم از اسلام انقلابی نشأت گرفته است.

سردار علی شادمانی امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مهدیه سنندج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کردستان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامیدند، زیرا زمانی که امنیت این منطقه در خطر افتاد مردم فهیم و انقلابی این استان سختی‌های زیادی را متحمل شدند، مبارزه و مجاهدت برای برقراری امنیت می‌کردند، اما خاموش بودند و صدایشان به جایی نمی‌رسید.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء کشور تاکید کرد: جهاد تبیین، فریضه واجب فوری است و با عنوان جهاد عظیم نیز ذکر می‌شود و ارزش بیان و تبیین حقایق را بیان می‌کند تا ذهن افراد از شبهه‌افکنی‌ها دور شود و صراط حق از صراط باطل با تبیین تفکیک خواهد شد لذا باید نهضت جهاد تبیین را برای مردم و جوانان بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین نظام باید دستاورد‌ها در عرصه‌های مختلف را به خوبی تبیین کنند.

سردار علی شادمانی متذکر شد ارزش‌های شهدا دفاع از قرآن، انقلاب اسلامی، نظام، ناموس، عزت و امنیت است و این‌ها همه زیبا هستند و همه انسان‌های آزاده این واژه‌ها را دوست دارند.

وی تاکید کرد: حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود. یعنی اگر یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، تربیت انسان‌ها در تراز انقلاب را فرض کنیم، مکتب حاج قاسم همان مکتب انقلابی امام خمینی (ره) و مکتب اباعبدالله (ع) است که از اسلام انقلابی نشأت گرفته است.

وی افزود: قدردانی بی‌نظیر مردم انقلابی در ایران و سایر کشور‌ها از حاج قاسم، قدردانی از جهاد و مبارزه بود چرا که بزرگ‌ترین ویژگی حاج قاسم در این جهاد، خلوص و پاک بودن نیت و قصد او بود و خداوند به خاطر همین اخلاص او را آنچنان عزیز و بزرگ کرد که هیچ وقت در تاریخ منطقه فراموش نخواهد شد.

در پایان این مراسم از تندیس شهید جلیل شادمانی برادر معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء که بعد از ۴۱ سال شناسایی شد رونمایی شد.

شهید جاویدالاثر جلیل شادمانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ۴۱ سال مفقودالاثر بود. هویت پیکر مطهر این شهید به تازگی از طریق آزمایش DNA در مرکز ژنتیک نور شناسایی شد.

برچسب ها: قاسم سلیمانی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.