۲۴ طرح راهداری استان زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۲۴ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان، روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی استان به طول ۱۵۱ کیلومتر افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: روکش آسفالت راه‌ ۱۴ روستای استان شامل شهرستان‌های ماه‌نشان، ایجرود، خدابنده، ابهر، زنجان، طارم و سلطانیه در این سفر افتتاح می شود.

این مسوول ادامه داد: مجموع روکش آسفالت راه‌های روستایی انجام شده ۲۸۲ کیلومتر است که در این میان روکش آسفالت راه حصار- کرسف - شهیدچمنی و روستای دولت‌آباد در حال انجام بوده و به طور کامل به اتمام نرسیده است.

قزوینیان افزود: آسفالت و اجرای بلوک مفصلی پنج روستای دیگر نیز از پروژه‌های قابل افتتاح راهداری استان است که مجموعا ۱۵ کیلومتر طول مسیر این پروژه‌هاست.

این مسوول، بهسازی و ساخت راه های روستایی به طول ۱۵.۴ کیلومتر، احداث ساختمان های راهداری و نمازخانه به تعداد سه مورد را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این سفر ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه های ایمن سازی محورهای سطح استان شامل نصب بلوک مفصلی، گاردریل و روشنایی نقاط پر تصادف نیز در این سفر افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.