۳۵۰ نونهال همدانی به یاد سردار دل‌ها دویدند

همایش دو ومیدانی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور ۳۵۰ نونهال حاشیه شهر همدان برگزار شد.

در این همایش که برای نخستین بار با این تعداد دونده برگزار شد، نونهالان همدانی شرکت کننده مسیر هزار و ۲۰۰ متری مسابقه را طی کردند.

این همایش به همت هیات دو ومیدانی استان همدان و با همکاری مکتب حاج قاسم شهرک ولیعصر (عج) این شهر برگزار شد و به نفرات برتر لوح و جوایزی اهدا شد.

در این برنامه شماره روی لباس هر یک از دوندگان با تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی مزین شده بود و قرار است نفرات برگزیده این مسابقه برای حضور در لیگ سراسری سردار شهید همدانی، ضمن استفاده از خدمات رایگان هیات دو ومیدانی استان همدان، از آموزش‌های لازم زیر نظر مربیان مجرب برخوردار شوند.

رئیس هیات دو ومیدانی همدان در این همایش گفت: ۲۰ نقطه از شهر همدان را برای اجرای طرح‌های استعدادیابی شناسایی کرده‌ایم و به صورت گسترده در حال کشف نخبه‌های دو ومیدانی هستیم.

مسعود بنوان گفت: تاکنون سه جشنواره بزرگ دو ومیدانی را در همدان برگزار کردیم که در کشور بی‌نظیر بوده است، در جشنواره شهید چیت سازیان نفرات مستعد را شناسایی کردیم، در جشنواره سردار همدانی حفظ و نگهداری استعداد‌ها را داشتیم و در جشنواره شهید شمسی پور نیز پیشرفت آن‌ها را شاهد بودیم و در نهایت در جشنواره شهدای قدس مسابقات رسمی را برگزار کردیم.

او گفت: هم اکنون نیز طرح محله به محله را در حال اجرا داریم به طوریکه با حضور در هر منطقه از شهر، همایش دو ومیدانی را به مناسبت‌های مختلف و در رشته استقامت برگزار می‌کنیم و نتایج خوبی را نیز داشته‌ایم.

بنوان با اشاره به جایگاه بسیار خوب دو ومیدانی همدان در رشته استقامت، گفت: ما با بهترین امکانات و نیز با برنامه ریزی اصولی برای رشته‌های استقامتی به ویژه صحرانوردی به جایگاه اصلی خود رسیده‌ایم و برگزاری این همایش‌ها می‌تواند پشتوانه‌سازی خوبی برای رده‌های بالاتر این استان در میادین کشوری و راه یابی به تیم‌های ملی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.