تسلیت وزارت خارجه فلسطین به ایران

وزارت امور خارجه فلسطین دو بمب گذاری تروریستی که روز گذشته مردم ایران را هدف قرار داد، محکوم کرد.

خبرگزاری آر تی گزارش داد وزارت امور خارجه فلسطین دو بمب گذاری تروریستی که روز گذشته مردم کشورمان را هدف قرار داد، محکوم، مراتب تسلیت عمیق خود را به ایران و خانواده قربانیان ابراز و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

دیروز در سالروز شهادت سردار سلیمانی ۲ انفجار تروریستی رخ داد و باعث شهادت نزدیک به ۹۰ نفر از هموطنانمان شد. احمد وحیدی وزیر کشور پس از بازدید از محل انفجار در گلزار شهدای کرمان گفت: ۲ انفجار‌ حادثه تروریستی کرمان بسیار شدید و با ساچمه‌ زنی فراوان بوده است.

وزیر کشور در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: عاملان و حامیان جنایت تروریستی کرمان باید از خشم ملت ایران بترسند.

او در ادامه تاکید کرد این حادثه ۲۸۴ مجروح داشته که با ترخیص تعدادی از آنها، این آمار به ۲۲۰ نفر رسیده است، خوشبختانه هیچ کمبودی از نظر درمانی در کرمان وجود ندارد و کادر درمان مشغول خدمت رسانی هستند و جو استان کرمان کاملا آرام و عادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
درودبرمردم‌باشرافت وآزاده ی فلسطین که ازجان ومال وعزیزاتشون درراه بیت المقدس ومبارزه باظالم گذشتن انشالله خدایارویاورتان باشه به زودی پیروزیتون رقم بخوره من همیشه دعاتون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۴ دی ۱۴۰۲
واقعا درد داره از این جهان ظالم که ملتی که در خاک وخون هست وفریاد رسی نداره با زهم مهرش زیادتر از همه انسان نماهای وحشی هستند
آخرین اخبار