امام جمعه ارومیه:

انتخابات نمایانگر وحدت در برابر دشمنان است

امام جمعه ارومیه گفت: شرکت در انتخابات به معنای ید واحده بودن در برابر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نشست علمای اهل تسنن با موضوع برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان و تاکید بر حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: باید حتما در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را نیز در این زمینه تشویق کنیم چرا که دشمنان درصدد از بین بردن ایران و ایرانی هستند و شرکت در انتخابات به معنای ید واحده بودن در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: ناامیدی دشمنان با حضور در انتخابات محقق می‌شود و در این صورت نه تنها موجبات شکوفایی کشور فراهم شده بلکه امنیت کشور نیز تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: باید شبهاتی که پیرامون انتخابات توسط دشمنان مطرح می‌شود در تریبون‌های نماز جمعه تبیین شده تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شود.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به این که ائمه جماعت و جمعه اهل تسنن وظیفه خطیری در باب حفظ وحدت دارند گفت: دشمنان از وحدت شیعه و سنی هراسانند چرا که در این صورت شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام موسوی افزود: انتخابات پیش رو نیز نماد وحدت و هم افزایی امت اسلامی در کشور است و باید علاوه بر حضور پرشور بر انتخاب اصلح نیز تاکید شود.

همچنین در این نشست علمای اهل تسنن آذربایجان غربی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون برگزاری باشکوه انتخابات بیان کردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.