دختر شهید سلیمانی:

مردم برای این شهادت ها، بیشتر به میدان می آیند/ عیادت فرزندان شهید سلیمانی از مجروحان+ عکس و فیلم

سلیمانی به عوامل حادثه تروریستی کرمان گفت: مردم ما قدر این شهادت ها را می دانند و برای این شهادت ها حتما بیشتر به میدان می آیند تا منفعل شوند. 

زینب سلیمانی در حاشیه عیادت مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان با اشاره به اینکه  برای عیادت از تعدادی از مجروحان  حادثه دیروز به بیمارستان کرمان آمدیم، گفت: آمده ایم که اگر کاری از دست ما بر می آید و می توانیم مشکلی از آن ها رفع کنیم، کمک کنیم و در واقع از مجروحان دلجویی  کرده باشیم و این کم ترین کاری است که می توانیم برای این بزرگواران انجام بدهیم. 

او افزود: وظیفه ما است که در  مقابل مردمی که با عشق و علاقه به مزار شهید سلیمانی آمدند و مورد حمله تروریست ها قرار گرفته اند، رسیدگی کنیم و کاری که از دست ما بر می آید، انجام بدهیم. 

 

عیادت فرزندان شهید سلیمانی از مجروحان

دختر شهید سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به عوامل این حادثه تروریستی گفت: اگر عوامل این حادثه تروریستی این اقدامات را انجام می دهند برای اینکه مردم را بترسانند یا عشق و علاقه ای را که مردم به شهید سلیمانی دارند، در دل های مردم کمرنگ کنند، تصویر دیشب گلزار شهدای کرمان را  نگاه کنند که علی رغم اتفاق حادثه تروریستی دیروز، مملوء از جمعیت بود یا به مراسم دیروز تهران نگاه کنند که مردم با چه علاقه ای حضور پیدا کردند. 

او تصریح کرد: این شهادت ها به مردم ما بیشتر انگیزه می دهد و این خون ها بیشتر می جوشد و مردم ما قدر این شهادت ها را می دانند و برای این شهادت ها حتما بیشتر به میدان می آیند تا منفعل شوند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار