ثبت نام سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : تاکنون از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آن‌ها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی فرماندار قصرشیرین در شورای مسکن قصرشیرین در محل فرمانداری گفت : از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند.

وی با بیان اینکه تقاضای هفت نفر نیز در دست بررسی و رسیدگی است، اضافه کرد: با استمرار اجرای طرح نهضت ملی مسکن افراد بیشتری در قصرشیرین از مزایای آن برخوردار و صاحب خانه می‌شوند.

وی اظهار کرد: در گام اول طرح نهضت ملی مسکن قصر شیرین برای آن دسته از افرادی که واجد شرایط تشخیص داده شدند ۵۶ هکتار زمین در فاز‌های پنج و ۶ قصرجدید مشخص و جانمایی شد که ۳۶ هکتار آن توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن برای تسطیح واگذار شده است.

وی با بیان اینکه نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده است؛ روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین را کند ارزیابی و با انتقاد از آن گفت: در بحث ساخت مسکن ملی و خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد این شهرستان نیازمند تلاش، هماهنگی، جدیت و انسجام هر چه بیشتر دستگاه‌های متولی هستیم.

فرماندار قصرشیرین گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که زمین ۱۱ مورد آن تحویل و کار واگذاری و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است؛ ۲۲ بهمن ماه آینده واگذاری زمین و اسناد ۲۶ فقره از مجموع این ۵۲ پرونده انجام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث سهرابی
۲۲:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام متاسفانه بدون هماهنگی وخبردادن اسامی به بانک داده وزمانی باخبر شدیم که چند روز برای واریز پول فرصت مانده .گویا هنوز زدوبندهای قدیم مانده .چرا پیامک وتماس نگرفتن وحتی موقع رفتن حضوری جواب سر بالا میدن.؟ آیا معامله ای شده آیا از قبل معلوم شده چه کسای محرو بشن .آیا کسایی که معلول دارن قسط یکسان میدن یا بعضی نصف بعضی ۴۰ چرا؟ چند قانون داریم .رسیدگی کنید تا رسانه ای نشده.ممنون