انتقام خون شهید سلیمانی و زائرانش قطعا گرفته می‌شود

امام جمعه ساری گفت: انتقام خون شهید سلیمانی و زائرانش قطعا از دشمنان گرفته می‌شود.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با تسلیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: قطعا انتقام خون شهید سلیمانی و زائرانش از دشمنان گرفته خواهد شد.

او با تاکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی، افزود: طبق فرمایش حضرت علی (ع) هر کس ورع و تقوای آن کم باشد، دلش می‌میرد و هرکس قلبش بمیرد، جزو اصحاب نار و آتش خواهد شد.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن؛ این بانوی گرامی را مظهری از خوبی‌ها برشمرد و گفت: حضرت فاطمه (س) از همه انسان‌های روی زمین گرامی‌تر و برتر است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به سالروز واقعه کشف حجاب توسط رضاخان ملعون و اینکه حجاب در کشور ما بیش از آنکه اسلامی باشد ملی بوده است و پیشینه آن به بیش از اسلام برمی‌گردد، افزود: در ایران اسلامی اولین کسانی که کشف حجاب کردند فرقه ضاله بهائیت بودند.

او بی‌حجابی و کشف حجاب را ره آورد و دستاورد بهائیت، غرب زده‌ها و رضاخان ملعون و فاسد بیان کرد و گفت: این در حالی که حجاب آئین پاک اسلام و حضرت زهرا سلام الله علیهاست و به روح پاک حضرت فاطمه زهرا سلام الله تعهد می‌دهیم که حجاب و سیره او را حفظ کنیم و انتظار داریم که خانواده‌های شهدا پیشگام جهاد تبیین و حفظ حجاب باشند.

آیت الله محمدی لائینی با گرامی‌داشت ۱۹ دی و آغاز مبدا انقلاب اسلامی و قیام مردم قم و حوزه‌های علمیه آن را سرآغاز مبارکی برشمرد و یاد و خاطری شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، حادثه تروریستی کرمان را سخت و جانکاه دانست و افزود: این حادثه همه ما را متأثر و داغدار کرده است و آن را به همه مردم ایران و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن از سردار و فرماندهی مقاومت، شهید سلیمانی ضربه خورده است، گفت: اگر مقاومت در این مقطع قرار دارد، بخش مهمی ناشی از آن به فداکاری سردار سلیمانی برمی گردد.

او با عنوان این که دشمن از نام و یاد سردار سلیمانی می‌ترسد، به اقدام رئیس جمهور در سازمان ملل و بلندکردن عکس سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: هدف از عملیات تروریستی کرمان، پوشش دادن شکستی است که دشمن از غزه خورده است.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان این که ایران اسلامی و نیروی مقاومت و فرماندهی کل قوا، حکیمانه و پخته عمل می‌کنند، گفت: ایران اسلامی از طریق جبهه مقاومت انتقام خود را می‌گیرد و فرزندان سلیمانی در همه جا حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار