برگزاری مجلس بزرگداشت شهدای حادثه تروریستیِ کرمان در کوهبنان

مجلس بزرگداشت شهدای حادثه تروریستیِ کرمان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

به همت پایگاه مقاومت بسیج بقیه الله، واحد فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) و واحد فرهنگی دادگستری شهرستان کوهبنان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان و نیز پاسداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان مجلس بزرگداشتی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم ولایتمدار کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و شهدای حادثه تروریستی کرمان، از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و انقلاب، فرمانده بی‌نظیر و محبوب دل ها، سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل و مردم کوهبنان بار دیگر با فریاد‌های کوبنده انزجار خویش را از خباثت‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، اعلام و بر تداوم راه پرفروغ این عزیزان تأکید کردند.

این مراسم با قرائت قران کریم از سوی تعدادی از قاریان شهرستان همراه بود.

حسن شبان جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این مراسم گفت: در ۱۳ دی ماه حدود چهار سال پیش وقتی ما در خواب و آرامش بودیم، سردار دل‌ها با شهادت آسمانی شد.

 

وی افزود: در چهارمین سالگرد شهادت سردار، شاهد شهادت جمعی از زائرین مزار این عزیز در پی عملیات تروریستی بودیم.

شبان ابراز داشت: بزرگترین حادثه تروریستی بعد از انقلاب در کرمان رقم خورد برای ثبات مسیر انقلاب و هدف متعالی خون‌ها ریخته شد که برکت آن محو کفر و صهونیست از گیتی خواهد بود.

حجت الاسلام یاور نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد نیز در جمع یاران و دوستداران سردار دل‌ها در کوهبنان با استناد به آیات و روایات گفت: سردار دل‌ها منتظر شهادت بود و کسی که در طریق الشهدا حرکت کند در مکتب حاج قاسم در انتظار شهادت است.

وی ابراز داشت: زیباترین و کامل‌ترین ارتباط در حقیقت ارتباط اولیا و انبیای الهی با انسان هاست که این ارتباط بر اساس محبت، شفقت و مهربانی است.

امام جمعه طغرالجرد افزود: کسانی که در مکتب سردار دل‌ها قرار بگیرند با شهادت عاقبت بخیر می‌شوند تعدادی در جنگ و تعدادی در دوران حال عاشق سردار دل‌ها شدند و با شهادت به آرزوی خود رسیدند.

وی ابراز داشت: شهید سلیمانی برای کسی کار شخصی انجام نداده که محبوب قلوب همگان شده است؛ اما سردار ایمان و باورش به خدا صد در صد بود و همواره به حضرت زهرا (س) تمسک و توسل داشت و در مکتب علوی و فاطمی تربیت شد.

حجت الاسلام نجم الدینی گفت: شهید سلیمانی عملش صالح، نیک و خدایی بود، برای والدینش احترام خاصی قائل بود، همواره بر دست مادرش بوسه می‌زد؛ لذا با دعای خیر پدر و مادر به این درجه از عزت رسید و عاقبت بخیر شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری کنار پیکر سردار دل‌ها گریه کرد و اشک ریخت، چون حاج قاسم در مسیر حق و ولایت بود.

امام جمعه طغرالجرد با استناد به حکمت ۴۸۹ نهج البلاغه افزود: چون دنیا پیش شهید سلیمانی کوچک بود، زندگی ساده‌ای داشت، همواره پیش قدم و در خط مقدم بود، اهل سکوت بود و در حد نیاز حرف می‌زد، اهل صله رحم و اهل عمل بود، انسانی متواضع بود، اما در برابر دشمن مقاوم و سرسخت بود به اوج عزت رسید.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی اهل جنجال نبود، همواره سرباز ولایت بود و برای مکتب اهل بیت کار می‌کرد، هر چه می‌گفت عمل می‌کرد؛ لذا محبوب دل‌ها شد و به بالاترین رتبه یعنی شهادت در راه خدا رسید و عزتمند شد.

حجت الاسلام نجم الدینی افزود: دشمن می‌داند اگر مردم در مکتب سردار دل‌ها حرکت کنند، زمینه ظهور زودتر رقم می‌خورد؛ لذا به دنبال حاشیه سازی و ترورهاست.

وی تاکید کرد: با مکتب سردار دل‌ها می‌توانیم به فرهنگ فاطمی، علوی و مهدوی برسیم و با فراهم کردن زمینه ظهور سعادتمند دو سرا شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار