بیانیه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به‌مناسبت حادثه تروریستی کرمان

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به‌مناسبت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان پیام تسلیت صادر کرد.

جبهه پیشرفت، رفاه وعدالت به‌مناسبت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز در چهارمین سالگرد سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

بار دیگر دست ایادی مزدور و جنایتکار شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به خون مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی آغشته شد و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان، موجب غم و اندوهی بزرگ در دل ملت آزاده ایران گردید. همان‌گونه که سردار شهید سلیمانی همواره تاکید می‌کرد، ما ملت امام حسینیم و ملت ایران ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کند و جنایت‌آفرینی دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان‌های مقدس ایران اسلامی وارد کند.

پرپرشدن کودکان و زنان بی‌دفاع جلوی چشمان مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بار دیگر موجب رسوایی وبی آبرویی آنان گردید.

جبهه پیشرفت، رفاه وعدالت ضمن محکومیت جنایت کوردلانه گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی به پیش‌گاه مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و برای بازماندگان و خانواده‌های داغ‌دار آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی از خداوند متعال خواستار است و همچنین خواستار شناسایی، دستگیری و مجازات سریع عاملان و آمران این جنایت ددمنشانه از مسئولان امنیتی و قضایی می‌باشیم.

جهان‌خواران و ایادی آنان بدانند مردم شریف ایران تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) و عهد و پیمان با مقام عظمای ولایت ایستاده و دشمنان را از ارتکاب این جنایت کوردلانه پشیمان خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار