آیین تحلیف تعدادی از داوران حرفه‌ای با حضور نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان، در محل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: آئین تحلیف داوران دادگستری استان کرمان با حضور حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان برگزار و ابلاغ داوران اعطا شد.

محمد امیر ابراهیمی اظهار داشت: مجموع متقاضیان جذب داوری عمومی و تخصصی در استان کرمان ۴۰۵ نفر بود که از این تعداد ۲۲۸ نفر پس از گذراندن مرحله اول به جمع پذیرفته شدگان مرحله ارزیابی و مصاحبه رسیدند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: مجموع پذیرفته شدگان آزمون پایان دوره آموزشی داوران حرفه‌ای دادگستری استان کرمان، ۳۷ نفر بود و در نهایت برای ۱۳ نفر از پذیرفته شدگان پایان دوره تاکنون ابلاغ داوری صادر شده است.

وی تصریح کرد: امروز در این نشست جمعی از داوران حرفه‌ای دادگستری استان کرمان پس از دریافت ابلاغ و قرائت سوگندنامه رسماً کار خود را آغاز کردند.

این مقام قضایی از تشکیل هیئت موسس داوران حرفه‌ای در استان کرمان خبر داد و گفت: بایستی طی سه ماه آینده، مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره از سوی هیئت موسس انجام پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار