فریب پیامک‌های جعلی بسته اینترنت رایگان را نخورید

رئیس پلیس فتای کرمان با اشاره به طرح جدید دولت در خصوص ارائه بسته‌های اینترنت رایگان گفت: فریب پیامک‌های جعلی بسته اینترنت رایگان دولت را نخورید.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: همواره کلاهبرداران از هر فرصتی استفاده می کنند و با پیامک‌های ارسالی جعلی قصد فریب مردم را دارند؛ اما بار‌ها تاکید شده نبایستی فریب این پیامک‌ها را بخوریم.

وی تصریح کرد: در پی ارسال پیامک اینترنت رایگان از سوی دولت، شهروندان بایستی بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir فعال کنند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه پیامک ارسالی از سوی وزارت ارتباطات با سرشماره CRA.IR و با آدرس my.gov.ir پنجره ملی دولت است، افزود: کاربران باید به این آدرس‌ها توجه و همچنین دقت داشته باشند، هرگونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین و با هدف کلاهبرداری به منظور هدایت کاربران به درگاه‌های پرداخت جعلی بانک‌ها و خالی کردن حساب‌های بانکی است.

رئیس پلیس فتای استان از شهروندان خواست، به هیچ عنوان به این پیام‌ها توجه نکنند و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۶ دی ۱۴۰۲
مال خوتونم دروغه من زدم الکی میگی کد ملی با شماره تلفن تطابق نداره در حالیک خط بنام خودمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۶ دی ۱۴۰۲
دوستان عزبز برید یسته های اینترنت رو چک کنید ببینید اپراتورها چه قیمت‌هایی رو بسته هاشون گذاشتند، سی درصد بهانه بود ،همه بالای پنجاه درصد کشیدن روی بسته های اینترنت ، گرونی اجناس و خدمات شده ثانیه ایی بعدش اقایون مسول با این مدیریت اقتصادی افتضاح توقع دارند ملت حمایت کنه و در انتخابات پر شور شرکت کنن، کدوم نماینده ملت دلش برای ملت سوخته؟آخه به چه دلخوشی رأی بدیم، وقتی هیچ تغییری احساس نمیشه،
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۶ ۱۶ دی ۱۴۰۲
پیامک اومد که ابلاغیه ی الکترونیکی براتون ارسال شده وتمام اطلاعاتم راخواست تا باز کند.بعد متوجه شدم که قلابی بوده ولی روی لینک آن کلیک کرده واطلاعاتم راهم دادم.فعلا مجبور شدم
کارتهایم راتغییر بدم ولی باز امکان هک حسابم وجود داره .
نمی دونم باید چکار کنم که حسابهام به امنیت قبلی باز گردد.
آخرین اخبار