معترضان طرفدار فلسطین در انگلیس به خیابان‌ها آمدند

معترضان طرفدار فلسطین در انگلیس دست به تظاهرات زده و پل نزدیک پارلمان این کشور را مسدود کردند.

گروهی از تظاهرکنندگان حامی فلسطین در یک نافرمانی مدنی دسترسی به پل نزدیک پارلمان انگلیس را مسدود کرده و خواستار آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، پلیس با معترضانی که خیابان‌ها را مسدود کرده بودند، درگیر شد. 

به طور معمول معترضان انگلیسی آخر هفته‌ها برای درخواست آتش‌بس و انتقاد به دولت در رویکردی که در قبال غزه اتخاذ کرده، به خیابان می‌آیند. پیش از این اعتراضاتی با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم در لندن برگزار شده است. 

گفتنی است، جنگ غزه تاکنون جان بیش از ۲۲ هزار فلسطینی را گرفته که ۷۰ درصد آن زنان و کودکان هستند.

مارتین گریفیث، مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل می‌گوید که غزه در بحبوحه حملات مداوم رژیم صهیونیستی، با قحطی و ناامنی غذایی بی سابقه دست و پنجه نرم می‌کند وهمچنین در حال «غیرقابل سکونت» شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۲
قتل‌عام کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه همه‌روزه در مقابل چشمان جهانیان قرار دارد. حالا دیگر عمده مردم دنیا رژیم صهیونیستی را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح جهانی می‌دانند ولی هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر دیده نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۶ دی ۱۴۰۲
چشم‌هایی که در اینترنشنال بر روی جنایت بسته شده‌اند اینترنشنالی‌ها برای سفیدشویی کارفرما چشم به جنایت‌هایش می‌بندند. ۲۲هزار و ۷۲۲ شهید در ۹۲ روز جنایت در غزه/ شهادت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت اخیر که تعداد قربانیان تجاوزگری رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه تاکنون به ۲۲ هزار و ۷۲۲ شهید و ۵۸ هزار و ۱۶۶ مجروح رسیده است.
آخرین اخبار