برگزاری سه جشنواره فرهنگی، هنری طی دهه فجر امسال

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری سه جشنواره فرهنگی، هنری طی دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت : تا پایان امسال جشنواره موسیقی، فیلم و هنر‌های تجسمی در استان برگزار می‌شود.

جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره مد و لباس فجر هم در صورت موافقت تهران در دهه فجر امسال برگزار می‌شود گفت : سه جشنواره منطقه‌ای موسیقی در اورامانات، غرب و شرق استان برگزار می‌شود و برگزیدگان این سه جشنواره به سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استانی راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: امسال در جشنواره موسیقی با رویکرد توجه به موسیقی سنتی و مقامی از تک نوازان، تک خوان‌ها و گروه‌های مختلف موسیقی دعوت می‌کنیم تا اجرا‌های خود را به نمایش بگذارند بطوریکه در این دوره ۲ موضوع تولید سرود و تولید موسیقی سنتی اقوام جزو اولویت‌های اصلی جشنواره موسیقی فجر در استان کرمانشاه است.

برفی با اشاره به اینکه امسال و همزمان با چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در کشور، سیزدهمین جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه هم برگزار می‌شود، گفت: امسال همچنین جشنواره هنر‌های تجسمی استان کرمانشاه هم همزمان با برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره کشوری برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.