معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: سمینار فناوری‌های نوین پیشگیری و کاهش آلودگی هوا برای اولین بار در کشور در ماهشهر برگزار می‌شود.

فرهاد قلی نژاد گفت: در بهمن ماه امسال اولین سمینار فناوری‌های نوین پیشگیری و کاهش آلودگی هوا در خوزستان در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

او اهداف این سمینار را ارائه ایده‌های نوین توسط شرکت‌های دانش بنیان، آشنایی با تجهیزات جدید کاهش دهند آلودگی هوا در صنایع، شناخت و بکارگیری فناوری‌های نوین در فرآیند‌های تولیدی با هدف کاهش آلودگی هوا، ارائه تکنولوژی‌های نوین پیشنهادی در پیشگیری و کاهش آلودگی هوا، معرفی تجهیزات نوین و جدید پایش و اندازه گیری آلودگی هوا و معرفی اختراعات جدید و کاهش آلودگی هوا عنوان کرد.

قلی نژاد ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، این سمینار با حضور مسئولان کشوری و استانی در ۱۷ بهمن امسال در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: پیش بینی شده تا در کنار این سمینار نمایشگاهی نیز از دستاورد‌های نوین در حوزه کنترل و پایش هوا نیز برپا شود.

این مقام مسئول می‌گوید: علاقمندان فعالیت در این حوزه می‌توانند ایده‌های خود را در این بخش‌ها به دبیرخانه این سمینار در اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به نشانی info@khzdoe.ir ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار