صدا و سیمای فارس در بیستمین اجلاس فناوری رسانه ملی خوش درخشید و با کسب یک تندیس، یک مقام ممتاز، ۲ مقام نخست، یک مقام دوم و یک تقدیر رتبه برتر را بدست آورد.

در بیستمین اجلاس فناوری رسانه ملی که با حضور شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی برگزار شد معاونت فنی صدا و سیمای فارس در بخش ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای یک تندیس و یک عنوان ممتاز را کسب کرد.

تندیس این بخش به طرح آقای احمدرضا شکری پور برای طراحی و ساخت سیستم اتوتراک دیش ماهواره سه متری ثابت با قابلیت یافتن ۱۵ ماهواره به صورت خودکار تعلق گرفت.

همچنین طرح محمدحسین غفاری برای باز طراحی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم تراکینگ خودکار SNG صدا و سیمای فارس عنوان رتبه ممتاز را به خود اختصاص داد.

در بخش تاسیسات، معاونت فنی صدا و سیمای فارس حائز عنوان ممتاز یا مقام دوم شد و لوح تقدیر و رتبه‌های برگزیده ساختمان و تاسیسات در گروه الف اهدا شد به مدیریت ساختمان و تاسیسات صدا و سیمای فارس محمد دوکوهکی، همیچنین در بخش پشتیبانی فنی و مانیتورینگ معاونت فنی صداوسیمای فارس مقام نخست را کسب کرد و لوح تقدیر و رتبه برتر پشتیبانی فنی و فناوری اطلاعات گروه الف اهدا شد به مدیریت پشتیبانی فنی و فناوری اطلاعات صدا و سیمای فارس، علیرضا صادقی و لوح تقدیر و رتبه برتر ارزیابی فنی محور مونیتورینگاهدا شد به مدیریت ارزیابی فنی صدا و سیمای فارس آقای ایمان جواد پور
در بخش فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی نیز از فعالیت‌های اثرگذار آقای الهی نژاد تقدیر شد.

در بیستمین اجلاس فناوری رسانه، ۵۶ طرح و ایده خلاقانه و نوآورانه به همت اداره‌‎کل تحقیقات و جهاد خودکفایی سازمان در شش کمیته ساختمان و تأسیسات، فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، فناوری اطلاعات و امنیت، سیگنال رسانی، صداوتصویر و پدافند غیرعامل دریافت و ارزیابی و در نهایت از بین آثار دریافتی ۳۷ طرح و ۱۹ ایده پذیرفته شد.

پس از اتمام ارزیابی کمیته‎ ها، ۱۶ طرح و ایده ممتاز و برگزیده انتخاب شدند که نتایج ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه از طریق سایت https://rd.iriborg.ir/imtec ۲۰ قابل مشاهده است.

بیستمین اجلاس فناوری رسانه از ۱۱ دی ماه با افتتاح نمایشگاه صنعت رسانه در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما آغاز به کار کرد و ۱۳ دی ماه به کار خود پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار