نگرانی ۱۰۰ مقام سابق اسرائیل از ایجاد یک جبهه جنگی جدید در مقابل ارتش

در پی تشدید اختلافات میان سران رژیم صهیونیستی، یکصد مقام سابق این رژیم، نسبت به ایجاد یک جبهه جنگی جدید در مقابل ارتش این رژیم هشدار دادند.

به نقل از تارنمای صهیونیستی «روتر»، یک جبهه جنگی جدید در مقابل ارتش اسرائیل وجود دارد و آن کابینه محدود امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی (کابینت) است.

این منبع صهیونیستی افزود که ارتش اسرائیل با یک جبهه هشتم جدید روبه رو شده و در این راستا، بیش از ۱۰۰ مقام عالیرتبه سابق از ارتش، سرویس امنیت داخلی (شاباک)، سازمان جاسوسی (موساد) و پلیس رژیم صهیونیستی نامه‌ای به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ارسال کرده و نسبت به پیامد‌های آن هشدار دادند.

این مقام‌های سابق صهیونیستی نوشتند: با اندوه و نگرانی فعالیت‌های جبهه جنگی هشتم را در مقابل ارتش اسرائیل دنبال می‌کنیم.

جلسه کابینه محدود امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه پس از جدال میان چند تن از وزیران صهیونیست حاضر در این جلسه با رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم به پایان رسید.

تنش‌ها در جلسه تا جایی ادامه یافت که منجر به درگیری لفظی میان «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ این رژیم شد.

پس از داد و فریاد وزرای صهیونیستی حاضر در این جلسه بر سر یکدیگر، کنترل جلسه از دست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به طور کامل خارج شد و در حالیکه تنها نظاره گر این داد و فریاد‌ها بود، دستور پایان بی نتیجه جلسه را داد.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر نیز گزارش دادند بعد از آنکه نتانیاهو از حضور سران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان امنیت داخلی این رژیم (شین‌بت) در جلسه شورای جنگ جلوگیری کرده، جدال لفظی سختی میان وی و وزیر جنگ کابینه‌اش در گرفته است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام خبر جدال لفظی میان نتانیاهو و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد که گالانت به نتانیاهو گفته که در حال ضربه زدن به امنیت اسرائیل است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر نیز از وجود اختلاف بین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس موساد بر سر پرونده اسرا خبر داده بودند.

عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، نظام امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۷ دی ۱۴۰۲
میمونا مگه ار تش دارن با عرض معذرت از میمون
آخرین اخبار