اجرای ۶۵ طرح آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۵ طرح آموزشی در مناطق مختلف استان در دست اجراست.

سید رضا حسینی نیک با بیان اینکه این تعداد طرح با اعتبار بیش از ۸ هزار میلیارد ریال و پیشرفت ۳۰ تا ۷۰ درصد در دست ساخت است افزود: این طرح‌ها در زمینه تخریب و بازسازی، محرومیت زدایی و ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی است.

وی تصریح کرد: مدرسه ۹ کلاسه چهار بیشه گچساران، سالن آمفی تئاتر باشت، مجتمع بزرگ الزهرا یاسوج، مدرسه ۱۷ کلاسه امام علی یاسوج و خوابگاه دانش آموزشی دیشموک از مهمترین طرح‌های آموزشی در دست ساخت در این استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل دور دوم سفر رئیس جمهور برای توسعه فضا‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

حسینی نیک اضافه کرد: از این میزان اعتبار بیش از چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های آموزشی در دست ساخت در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین از این میزان اعتبارات ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل دانشگاه فرهنگیان، ۱۵۰ میلیارد ریال برای سالن آمفی تئاتر سی سخت و ۳۰۰ میلیارد ریال برای هنرستان فنی شهرستان مارگون در نظر گرفته شد.

حسینی نیک افزود: همچین چهار هزار میلیارد ریال از اعتبارات اختصاص یافته از محل دور دوم سفر رئیس جمهور برای ساخت طرح‌های آموزشی جدید این استان در نظر گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.