رقابت ۴۵ داوطلب برای هر کُرسی گلستان در بهارستان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان گفت: با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم، اکنون ۴۵ نفر برای هر کُرسی استان در بهارستان رقابت می‌کنند.

حمیدرضا بهمنی نژاد افزود: پرونده ۵۱۷ داوطلب برای بررسی به این هیئت رسید و از این تعداد، صلاحیت ۳۱۳ نفر معادل ۶۱ درصد تایید شد.

استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۷ کرسی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عالم آگاه و وفادار به ایران و انقلاب
۰۹:۳۴ ۱۸ دی ۱۴۰۲
جناب آقای دکتر حداد عادل
با سلام، آیا عضوگیریِ شورای ائتلاف انقلاب اسلامی تکنیکی برای فیلتر و غربال کردن ِ نامزدهای انتخاباتی مجلس می باشد...؟
تصور نمی کنید چنین راهکاری نه تنها برای تداوم انقلاب و مشارکت آحاد مردم تاثیر مثبت ندارد که هیچ ، بلکه مجددا تمامی اشتباهات ِ گذشته در انتخاب نمایندگان مخلص و انقلابی تکرار می شود؟
اینگونه روش ها طی چهل سال گذشته بارها تکرار شده و مدام نتیجه ی معکوس داشته است...یعنی هر بار افراد سودجو و بی سواد و و فرصت طلب برای عضویت در چنین احزاب انقلابی هجوم می آورند و با کمال تعجب شما می پندارید آنها افراد وفادار به انقلاب هستند!!!
جناب دکتر ،شما از فرهختگان واقعی و انقلابی واقعی هستید. این روش اصلا درست نیست.
در اخبار آمده 7000 نفر در شورای ائتلاف ثبت نام کردند و عیناً 7000 نفر تایید صلاحیت گرفتند. به عنوان استاد دانشگاه و دلسوز واقعی این انقلاب و ایران از شما خواهش می کنم، تمامی 4000 نفری که رد صلاحیت شدند و عضو شورای ائتلاف انقلاب نیستند را مجددا در 19 بهمن با شجاعت کامل و با احترام به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تایید صلاحیت بفرمایید و مشارکت صد در صدیِ مردم را شاهد باشید.
رهبر معظم انقلاب تدبیر خوبی اندیشیدند که تمامی اقشار، تمامی سنین و تمامی شهروندان که آمادگی دارند به مملکت و مردم و پایداری انقلاب خدمت کنند ، آزادند ثبت نام کنند. این بهترین روش برای احیای اعتماد ملت به نظام ، انقلاب و آینده کشورمان ایران می باشد.
شما بهتر از من میدانید ناامیدی در جامعه موج می زند ، تنها چاره ی درست و اصولی این است که تمامی افراد رد صلاحیت شده که عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی نیستند مجددا تایید صلاحیت بشوند، و به شعور و بینش ملت محترم ایران احترام بگذاریم و اجازه دهیم خودشان افراد شایسته را انتخاب نمایند...
با محدود کردن لیست نامزدهای انتخاباتی هییییییییییچ مشکلی از مردم و کشور برطرف نمی شود و فقط دشمنان خوشحال و خوشحال تر می شوند. در انتخابات ریاست جمهوری به وضوح شاهد ریزش شدید مشارکت مردمی بودیم، که دیدید چه فرصتی به دست دشمنان داد...؟!! و دیدید که چطور جوانان فریب دشمنان را خوردند و از سر استیصال و درماندگی به دشمنان پناه آوردند تا بلکه گرهی از مشکلاتشان باز شود

تردید و هراس نداشته باشید. و تمامی رد صلاحیت شدگان را تایید بفرمایید، برای برگزاری انتخاباتی آزاد ، شایسته سالار، باسواد، مردمی، و انقلابی
به امید سربلندی ایران