معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از چالش‌های موجود در استان است که برای رفع آن باید کار فرهنگی کرد.

محسن حسین‌میرزایی در نخستین کمیته فرهنگی اجتماعی استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در قالب کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین، راهکار‌های فرهنگی برای تحقق توسعه استان تدوین و به مرحله اجرا می‌رسد.

وی افزود: فرهنگ، یک موضوع تک‌ساحتی نیست بلکه مجموعه است که همه بخش‌ها و دستگاه‌ها در ارتقا و تقویت آن نقش دارند از همین رو هر یک از دستگاه‌های استان بنا بر مسئولیت‌ها و ماموریت‌های سازمانی خود در خصوص تدوین راهکار‌های فرهنگی و اجتماعی موثر و کارآمد در راستای توسعه‌یافتگی استان اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از چالش‌های موجود در استان، آسیب‌های اجتماعی است که برای رفع آن باید کار فرهنگی کرد.

حسین‌میرزایی با تاکید بر بصیرت‌افزایی و انجام اقدامات اقناعی و آگاهی‌بخشی در راستای کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی، اضافه کرد: در اجرای طرح‌ها در هر یک از نقاط مختلف استان باید مردم آن منطقه را همراه کنیم و از سوی دیگر اختلافات بین‌دستگاهی نیز برطرف شود چرا که گاهی به سبب برخی ناهماهنگی‌های دستگاهی طرح‌های عمرانی معطل می‌ماند.

وی تاکید کرد: در جلسه بعدی کمیته هر یک از دستگاه‌های استان برنامه‌های پیشنهادی خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار