۸۰دستگاه اتوبوس از سیستان و بلوچستان برای جابه‌جایی زائران به کرمان اعزام شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابه جایی زائران چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

تیمور باقری  گفت:  یک‌هزار و۱۴۰ نفر مسافر از ۱۱ دیماه تاکنون توسط ۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت‌های حمل و نقل مسافربری حوزه شمال سیستان و بلوچستان به مقصد شهر کرمان جابه‌جا شدند.

وی ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در مسیر زائران مزار سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت مظلومانه جمعی از هوطنان عزیزمان، تأکید کرد: ترویست‌های وابسته به استکبار و صهیونیسم با این اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه هیچ دستاوردی را کسب نمی کنند و فقط روسیاه عالم خواهند شد.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی جهت اعزام زائران افزود: خدمات رسانی و تکریم شایسته و در شان زائران و عزاداران آن سردار به ویژه تامین و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب سفر متناسب با افزایش میزان تقاضای سفر به شهر کرمان و بازگشت این عزیزان به مقاصد اولیه سفر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان این بوده که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران با اولویت ایمنی سفر در کمترین زمان ممکن تامین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار