استاندار کرمانشاه بر انجام تمام تمهیدات لازم و لحاظ پیوست فرهنگی برای احداث ساختمان مرکز مالی خدمات غرب کشور در شهر کرمانشاه تاکید کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه برنامه ریزی برای احداث ساختمان مرکز مالی بورس تهران در کرمانشاه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار و شهردار کرمانشاه، مدیر بورس منطقه‌ای و مدیرکل دفتر شهری استانداری برگزار شد گفت : احداث چنین طرح ساختمان مرکز مالی خدمات غرب کشور در کرمانشاه باید جزو برنامه باشد و مکانی مناسب با اتخاذ تمهیدات لازم در اجرای آن در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: باید از فرصت‌ها برای شکوفایی بیش از پیش کرمانشاه در جهت رفاه و آسایش بیشتر مردم استان استفاده کنیم و اجرای طرح احداث ساختمان مرکز مالی بورس از اقدامات مهم است که باید با برنامه ریزی دقیقی نسبت به اجرای آن اقدام کرد.

صحرایی تصریح کرد: توجه به شرایط اقلیمی و مذهبی کرمانشاه و داشتن پیوست فرهنگی در هر طرحی که در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود، ضروری است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیشنهاد‌های ارائه شده برای احداث ساختمان مرکز مالی خدمات غرب در کرمانشاه تصریح کرد: باید تلاش شود تا مکانی مناسب برای اجرای طرح در نظر گرفته شود و تمامی تمهیدات لازم آن اندیشیده شود.

در این جلسه مقرر شد که هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم برای در نظر گرفتن مکانی مناسب در شهر کرمانشاه برای اجرای طرح احداث ساختمان مرکز مالی بین دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد.

استان کرمانشاه به دلیل پیگیری‌های ویژه در بازار سرمایه (بورس) پیشتاز روش‌های جدید تامین مالی پروژه‌ها است. بیواتانول اولین شرکت پروژه استان کرمانشاه و کشور بوده که وارد بورس شده است.

با پذیره‌نویسی این شرکت در هشتم مهر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه در اختیار شرکت سوخت سبز قرار گرفت؛ اتفاقی که با بودجه دولتی ممکن نبود.

نماد شرکت سوخت سبز زاگرس - بیواتانول (شِگُستر) از ۱۰ دی ماه در بورس بازگشایی و قابل معامله شده است.

روند استخدام در بیواتانول کرمانشاه هم از آذر ماه آغاز شده و این کارخانه بزرگ بزودی راه اندازی و از سرگردانی چندساله رها می‌شود.

استاندار کرمانشاه اخیرا از ورود ذوب آهن بیستون به بورس تا پایان سال هم خبر داده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.