معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جوانان نقش اصلی و مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان نقش اصلی و مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند و ضروری است این قشر برای برگزاری انتخاباتی پرشور در صحنه باشند.

او در گردهمایی کارشناسان مشارکت‌های اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور افزود: جوانان و نوجوانان دارای انرژی، امید و ابتکار هستند و حضور آگاهانه این قشر از جامعه در انتخابات آتی مجلس بسیار تاثیرگذار است.

کامرانی با اشاره به اهمیت آشنایی نوجوانان و جوانان با خدمات گسترده انقلاب، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با دستاورد‌های گسترده‌ای برای کشور در حوزه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، تجارت، بازرگانی همراه بوده و آشنایی جوانان با این خدمات ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، استان هرمزگان را یکی از جوان‌ترین استان‌های کشور دانست و گفت: مسکن، اشتغال و ازدواج مهم‌ترین دغدغه جوانان و خانواده‌های هرمزگانی است که ضروری است دستگاه‌های اجرایی متولی به‌ویژه وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر وزارتخانه‌های به مسئولیت‌های خود در حوزه جوانان جامعه عمل بپوشانند.

کامرانی افزود: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردو‌های راهیان پیشرفت می‌تواند نقش مهمی در آشنایی آن‌ها با دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

او با محکومیت اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن جمع زیادی از هموطنان در سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: انجام اقدامات کور تروریستی و به شهادت رساندن کودکان، نوجوانان و زنان نشان از ضعف و استیصال دشمنان انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار هرمزگان گفت: کسانی که این اقدامات کور انجام می‌دهند ملت ما را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با خون پاک شهدا روز به روز توانمندتر و بالنده‌تر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.