معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خبر داد

نقش موثر رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: نقش رسانه‌ها با پمپاژ امید و ایجاد نشاط در جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار موثر است.

محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان ایلام در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به بیان شاخص‌های کاندیدای اصلح توسط رسانه‌ها گفت: با توجه به رسالت سنگین رسانه‌ها در انتخابات، بهترین محل برای تحلیل بحث انتخابات، رجوع به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: جبهه استکبار با تولید برنامه‌های تنش‌آفرین سعی دارد مردم را از مشارکت در انتخابات دل‌سرد کند که در این راستا، نقش رسانه‌ها با پمپاژ امید و ایجاد نشاط در جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار موثر است.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام اضافه کرد: رای مردم در انتخابات، عالی‌ترین نشان برای تحقق مردم‌سالاری‌دینی در کشور است و با انتخابات است که جمهوریت و اسلامیت نظام محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای انتخابات از دیکتاتوری جلوگیری می‌شود، افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا هستیم و در انتخابات مختلف، مردم در سرنوشت خود نقش دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.