کاروان سفیر اهدای خون با دوچرخه به بندرعباس رسید

کاروان سفیر اهدای خون پس از طی مسافت حدود ۶ هزار کیلومتری و عبور از ۱۶ استان کشور وارد بندرعباس شد و مورد استقبال قرار گرفت.

کرامت عزیززاده سفیر اهدای خون پس از طی مسافت حدود ۶ هزار کیلومتری و عبور از ۱۶ استان به بندرعباس رسید و مورد استقبال مدیرکل و معاونین انتقال خون هرمزگان قرار گرفت.

کرامت عزیز زاده دوچرخه سوار ۵۲ ساله ساکن آستارا هدف از سفر خود را با دوچرخه تشکر از اهدا کنندگان خون وحامل پیام سلامت و تشویق و ترغیب مردم ایران به عمل خداپسندانه اهدای خون عنوان کرد.

وی افزود: من اولین سفرم را در سال ۱۳۸۱ با دوچرخه آغاز کرده ام و با تمام سختی‌ها به عشق به همنوع رکاب زده ام وطی این سال‌ها با عناوین نوع دوستانه مختلف سفرم را در ایران و حتی کشور‌های اروپایی آغاز کرده ام و همیشه شاهد معجزاتی بوده ام که سختی و خطرات سفر همواره برای من آسان شده که این جز با انگیزه عشق و توکل به خدا، سختی‌ها آسان نمی‌شده است.

عزیززاده علاوه بر رکاب زنی به عنوان سفیر اهدای خون و عضویت در فدراسیون دوچرخه سواری، به عنوان حامی مدافعان سلامت در دوران کرونا، حامیان محیط زیست و منابع طبیعی نیز در ایران رکاب زده است.

 در ادامه عزیززاده با همراهی ایمان زارعی مدیر کل انتقال خون به نماد تقدیر از اهدا کنندگان خون و همچنین حامی محیط زیست با کاشت دو نهال زیتون پیام خود را به مردم استان هرمزگان اعلام داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار