یزد، جزء سه هیات برتر توسعه ورزش کارگری در سطح کشور

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان، از یزد به عنوان سه هیات برتر توسعه ورزش کارگری در سطح کشور یاد کرد.

حجت پهلوان یلی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور  در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان یزد، استان یزد را جزو هیات‌های برتر کشور در ورزش کارگری معرفی کرد و گفت: هیات استان یزد با همدلی و همراهی مناسب میان اعضا، در طول سالیان گذشته در امر توسعه و ترویج ورزش کارگری گام‌های رو به جلویی برداشته و هم اکنون جزء ۳ هیات برتر در سطح کشور شناخته می‌شود؛ بدون شک همراهی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان کمک شایانی به هیات کرده است.

او در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به شعار ورزش کارگری اشاره و اظهار کرد: برای تحقق شعار ورزش، نشاط، بهره وری نیاز به همراهی بیش از پیش کارفرمایان داریم؛ وظیفه داریم با برگزاری جلسات با مدیران واحد‌های تولیدی و کارخانجات، بر اهمیت ایجاد شور و نشاط میان کارگران و رابطه آن با افزایش بهره وری را تاکید کنیم.

پهلوان یلی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کارگران و شرکتها، گفت: مسابقات جهانی ویژه کارگران و شرکت‌ها برگزار می‌شود و کارگران کشور در این مسابقات که ۲ سال یک بار برگزار می‌شود عملکرد قابل قبولی ارائه کرده اند؛ در تلاشیم در مسابقات آتی کارفرمایان حمایت بیشتری در جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی داشته باشند تا شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران کارگر کشورمان باشیم.

در این نشست ابتدا جمال تقی نژاد رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد گزارشی از عملکرد هیات در سال ۱۴۰۱ و بیلان مالی آن را ارائه کرد و پس از رای گیری مورد تصویب سایر اعضا نیز قرار گرفت؛ همچنین هریک از اعضا نظرات خود مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.