اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی به آزادراه تبریز ـ صوفیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به آزاد راه تبریزـ صوفیان اختصاص یافت.

آقای ذاکری گفت: توافقنامه پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب دور دوم سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی برای آزادراه تبریز ـ صوفیان توسط کنسرسیوم بانک‌های مسکن و ملت در جلسه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری امضا شد.

وی ادامه داد: با پرداخت این وام خط برگشت مرحله نخست آزادراه تبریزـ بازرگان حد فاصل تبریز تا بزرگراه صوفیان ـ شبستر تا ۲۹ بهمن امسال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: تاکنون برای احداث این آزادراه ۲۴ کیلومتری یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت آزادراه تبریز ـ صوفیان گفت: این طرح برای مردم استان امیدبخش است و با توجه به ترافیک مسیر تبریزـ صوفیان می‌تواند گره گشای این معضل جاده‌ای نیز باشد.

آقای ذاکری افزود: این آزاد راه بخشی از مسیر بین المللی بزرگراه یک آسیا است که از کشور ژاپن آغاز شده است و با گذر از ایران و ترکیه در کشور بلغارستان به اتمام می‌رسد.

در این جلسه در خصوص مکان یابی ایستگاه‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات، انتظامی و خدماتی در مسیر آزادراه تبریز- صوفیان نیز تصمیم گیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.