خلا تبیین دستاورد‌های نظام، زمینه جذب جوانان در اردوگاه رسانه ای دشمنان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تبیین واقعی دستاورد‌های ۴۵ ساله‌ی نظام ، فرصت جولان رسانه ایی دشمنان و بدخواهان این ملت را در جنگ ترکیبی خواهد گرفت.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در رشت، خلا روشنگری دستاورد‌های گران سنگ نظام اسلامی در طول ۴۵ سال از تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین را زمینه جولان دشمنان و بدخواهان این ملت در بستر جنگ ترکیبی و رسانه ایی دانست و گفت: انقلاب ایران با عینیت بخشی به ۳ خواست و مولفه‌ی مهم جامعه‌ی از ظلم و جور طاغوت، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد و امروز کمتر کشوری در جهان است که همچون انقلاب اسلامی توانسته باشد با نهادینه کردن این امر مهم مردمش را از زیر یوغ قدرت‌های استکباری و نظام‌های سلطه گر رها کرده باشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان اجرای ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاورد‌های ارزشمند نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: متاسفانه بخشی از نسل جدید و آینده ساز این سرزمین ، نسبت به دستاورد‌های ارزشمند ۴۵ سال گذشته بی اطلاع هستند که بیان دستاورد‌های نظام باید مبنای جهاد تبیین در دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی باشد. امام جمعه‌ی رشت افزود : نباید اجازه داد دشمنان ملت از خلا جهاد تبیین برای ایجاد شبهه و تردید در نسل جوان، سواستفاده کنند و زمینه ساز تفرقه و دوگانگی در جامعه شوند.
آیت الله رسول فلاحتی عزت و اقتدار این سرزمین را مرهون ارزش‌های والای انقلاب دانست و گفت: خدمتگزاران نظام باید با اخلاص زمینه حضور پرشور مردم در عرصه‌های غرور آفرین و سرنوشت سازی همچون ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر و اتنخابات یازدهم اسفندماه را فراهم کنند تا جولان ازبرخی فرصت طلبان برای تامین منافع مادی خود و اطرافیانشان گرفته شود.
موسی فکور ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این نشست با تاکید بر مردمی بودن ویژه برنامه‌های دهه فجر، افزود: تبیین مستمر دستاورد‌های انقلاب از الزاماتی ست که باید در بستر کارکرد‌های فرهنگی مراکز آموزشی استان تجلی یابد و زمینه‌ی تحقق عینی منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی جهاد تبیین فراهم شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز برنامه‌های دهه‌ی فجر امسال را در حوزه‌های مختلف فرهنگی ، رسانه ایی ، بصیرتی و فضاسازی تشریح کرد و افزود: با توجه به تقارن مناسبت‌های میمون ماه رجب با دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال تمامی دست اندرکاران باید با تمرکز بر نقش محوری مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر تلاش کنند. 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری ، لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه را خنثی کننده ترفند‌های شوم دشمنان انقلاب دانست و گفت : مشارکت مردم و برگزاری انتخابات پرشور تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن نقش مردم درعرصه‌های سرنوشت ساز را بی اثر خواهد کرد.
در ادامه‌ی این نشست هر یک از مسئولان کارگروه‌های ۲۵ گانه‌ی ستاد بزرگداشت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی استان گیلان دیدگاه‌های خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر و عمده‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در دستگاه متبوع خود بیان کردند.

 

برچسب ها: دهه فجر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.