مدیر مخابرات منطقۀ لرستان از نصب ۱۰۵ سایت جدید تلفن همراه در این استان تا اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

 نبی‌الله شمسی‌فر اظهار داشت: ۱۰۵ سایت جدید تلفن همراه برای دسترسی مردم به سامانه‌های ارتباطی و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات تا اسفندماه ۱۴۰۲ فعال می‌شود.

وی افزود: نصب ۸۵ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری پیش‌بینی شده‌است و فناوری ۹۵ سایت نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیر مخابرات منطقۀ لرستان با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید تلفن همراه هزینه می‌شود، عنوان کرد: اقدامات موردنیاز از ابتدای امسال برای برگزاری انتخابات انجام شده‌است.

وی با تأکید به اینکه اجرای ۲۰۰ پروژه حوزۀ تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته‌است، بیان کرد: تمهیدات لازم برای افزایش سایت‌های تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در روز انتخابات در دستور کار است.

شمسی‌فر گفت: بستر‌های ارتباطی نقش مهمی در برگزاری شایسته فرآیند انتخابات دارد و مخابرات منطقه لرستان اقدامات لازم را برای این موضوع انجام داده‌است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار