فرماندار خلخال گفت: راه ارتباطی خلخال به پونل که یکی از محور‌های ارتباطی مهم این شهرستان است و باید تردد در این مسیر در همه فصول سال برقرار باشد.

سید جواد یحیی‌زاده امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران خلخال گفت: محور ارتباطی خلخال به پونل همه ساله با نخستین بارش برف همه ساله مسدود می‌شود که این موضوع مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد می کند.

رئیس شورای اداری خلخال از برگزاری جلسه ای مشترک در آینده‌ای نزدیک با مسوولین استان گیلان در خصوص ارایه خدمات راهداری در مسیر راه های مواصلاتی خلخال- اسالم و خلخال - پونل خبر داد و افزود: جاده پونل که برای مردم شهرستان خلخال از اهمیت ویژه برخوردار است، در روزهای اخیر از سوی شهرستان رضوانشهر مسدود شده است.

او با اشاره به وعده فرماندار شهرستان رضوانشهر برای برقراری ارتباط در این مسیر گفت: جاده خلخال به پونل از محورهای ارتباطی مهم و مشترک بین دو شهرستان خلخال و رضوانشهر است و ما تلاش خواهیم کرد که در حد امکان از این مسیر استفاده شود.

فرماندارخلخال همچنین بر لزوم نظارت جدی شرکت‌های خدمات رسان برق و مخابرات تاکید کرد و گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته برای پایداری برق و رفع نواقص ارتباطی، قطعی برق و یا قطعی خطوط تلفن و تلفن همراه در مناطق روستایی قابل قبول نیست.

او  از مسوول مخابرات خلخال خواست تا نسبت به تعویض باطری‌های BTS تجهیزات تقویت تلفن همراه در مناطق روستایی و شهری اقدام کند تا از هر گونه اختلال در شبکه‌ها در این فصل که احتمال بحران وجود دارد جلوگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.