در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اجازه مدارس غیر دولتی برای دریافت ۴۰ درصد شهریه برای فوق‌برنامه‌ها

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: اگر مدرسه غیر دولتی شهریه بیش از حد دریافت کند؛ شهریه کل دانش آموزان از حساب مدرسه خارج می شود.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شهریه مدارس غیر دولتی سقف دارد. بر همین اساس اگر موسسات و آموزشگاه‌ها بیش از آن سقف از والدین شهریه دریافت کنند تا ۱۰۰ درصد شهریه ابلاغی جریمه می‌شوند. به عنوان مثال٬ اگر مدرسه غیر دولتی شهریه بیش از حد تعیین شده دریافت کند ما می‌توانیم شهریه کل دانش آموزان را  از حساب آن مدرسه خارج کنیم.

او ادامه داد: اگر مدرسه‌ای خارج از قانون شهریه‌ای را دریافت کند٬ ما ابتدا به آن تذکر داده، جریمه و در برخی مواقع تعطیل می‌کنیم.

محمودزاده اعلام کرد: هر مدرسه‌ای خارج از چارچوب شهریه تعیین شده، هزینه‌ای دریافت کند از حسابش برداشت خواهد شد و بخشی از شهریه دریافتی که حق دانش‌آموز است، به او برگردانده می‌شود و بخشی دیگر هم جریمه تخلف است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، تصریح کرد: آموزشگاه و موسسات غیر دولتی برای فوق‌برنامه‌ها می‌توانند ۴۰ درصد شهریه را دریافت کنند و در صورت تخلف مبلغ دریافتی قبضه و به دانش آموز باز ‌می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
همیشه زندگی به کام پولدارهاس
نظام آموزش پولی
آخرین اخبار