جذب ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه شبکه برق روستایی خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۶۶۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق روستایی استان در ۹ ماه امسال جذب شد.

 حسن چاهی در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های برق رسانی شهرستان مرزی راز و جرگلان گفت: با شرکت برق مصوبه توسعه برق روستایی را از شرکت توانیر با این میزان اعتبار توانست جذب کند و در این راستا ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط برای ایجاد رینگ شبکه راز و جرگلان و اتصال آن به شبکه فوق توزیع غلامان و بجنورد احداث خواهد شد.
چاهی گفت : برای پایداری شبکه اصلی شهرستان راز و جرگلان و تغذیه برق از چند پست، یکی از برنامه‌های اجرایی در دست اقدام اتصال شبکه برق این شهرستان به پست‌های فوق توزیع است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.
او بر تسریع اجرای پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستا‌های دویدوخ و توتلی تاکید کرد و گفت : همچنین از ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه‌های برق رسانی اصلاح و ترمیم شبکه برق جذب شده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته آن ۱۰۰ درصد رشد دارد.
چاهی گفت: همچنین در شهرستان راز و جرگلان پروژه جابجایی و رفع حریم چهار کیلومتر شبکه برق در روستای حصارچه با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال نیز آغاز شده است.

برچسب ها: شرکت برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.