گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه میرزایی در بافق

یاد و خاطره شهیده فاطمه میرزایی از شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در امام زاده عبدالله بافق برگزار شد.

حجت الاسلام باقرمیدانی از روحانیون شهرستان بافق در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه میرزایی گفت: راه حاج قاسم سلیمانی تمام شدنی نیست و این مکتب برگرفته از قیام عاشورا است. 

او افزود: هر روزه بر دوستداران و عاشقان سردار دل‌ها افزوده می‌شود و این موضوع در چهارمین سالگرد شهادتش به خوبی روشن و آشکار شد.

این روحانی بیان داشت: اینکه در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیل جمعیت روانه مزارش می‌شوند و حتی بعد از حادثه تروریستی هم ازدحام جمعیت در مزار سردار دل‌ها بیشتر می‌شود، نشانه ارادت خاص مردم به مکتب و راه و اندیشه سردار سلیمانی است. 

باقرمیدانی گفت: شهیده فاطمه میرزایی از کارکنان جامعه معلولان هم یک بانوی زحمتکش، پرتلاش و دوستدار سردار دل‌ها بود که برای خدمت رسانی در موکب‌ها خود را به مزار حاج قاسم رساند.

او تصریح کرد: دشمنان بدانند با ریختن خون مردم بی‌گناه و عاشقان سردار سلمیانی هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای در راه او ایجاد کنند و همواره مردم ملت ایران بصیرت دارند و راه خود را انتخاب کرده اند.

گفتنی است خانم فاطمه میرزایی از شهروندان بافقی و از کارکنان جامعه معلولان بافق است که در حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گزار شهدای کرمان به شهادت رسید.

این بانو دارای ۲ فرزند پسر و دختر است و همسر او نیز از کارکنان شهرداری بافق است که این آئین از طرف شهرداری بافق برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.