مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور حکم جریمه سنگین ۲۰ میلیارد ریالی برای متخلفان عرضه خارج از شبکه مرغ در اردبیل خبر داد.

علی رحیمی‌آذر گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه بیش از ۲ تن مرغ به تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود که این موضوع به سرعت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: پرونده تخلف خارج از شبکه ۲ هزار و ۲۵۹ کیلوگرم مرغ کشتار روز در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

به گفته او، شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتصابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: مأموران فرماندهی ایست بازرسی اردبیل پرونده تخلف خارج از شبکه مرغ را کشف کرده بودند تا برای رسیدگی آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.
او در ادامه تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در سریع‌ترین زمان احکام مربوط به متخلفان پرونده‌های تعزیراتی را صادر و زمینه ممانعت و جلوگیری از تکرار این تخلفات را در سطح استان فراهم می‌آورند.
رحیمی‌آذر گفت: تمام تلاش بر این است تا در چارچوب قوانین و مقررات رسیدگی به پرونده‌ها انجام و صدور احکام نیز در سریع‌ترین زمان به نتیجه رسیده و امکان بازدارندگی بیشتر در جلوگیری از بروز تخلفات نیز مهیا شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تعزیرات حکومتی در ۹ ماهه امسال به تناسب ورودی پرونده‌ها سعی کرده تا آنها را مورد رسیدگی قرار دهد و صدور احکام نیز در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ روز به انجام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.