هاشمی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی به نوعی مرکز فرماندهی جهاد تبیین است، گفت: تلاش‌های خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی انتخابات ۱۱ اسفند در استان انجام شده است اما کافی نیست.

هاشمی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: روابط‌عمومی‌ها باید با آموزش توانمند شوند و انتظار می‌رود این موضوع در استان بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: بخش‌های مختلف باید برای برگزاری باشکوه و حضور حداکثری در انتخابات همراهی کنند تا دشمنان در پیشبرد اهداف شومشان در کاهش مشارکت در انتخابات ناکام شوند.

استاندار سمنان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره حضور پرشور در انتخابات، تصریح کرد: ضرورت دارد هر فرد دغدغه‌مند در جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت قوی احساس وظیفه کند.

استاندار سمنان با یادآوری تایید صلاحیت ۱۱۱ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، بیان کرد: طرح همیار مشارکت قوی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و دعوت به مشارکت حداکثری ارزشمند است.

وی ادامه داد: جایگاه روابط عمومی برای برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تبیین نشده است.

هاشمی با بیان اینکه در زمینه رشد اقتصادی، احیای واحدهای راکد و نهضت ملی مسکن تلاش‌های خوبی انجام شده، اما اطلاع‌رسانی مطلوب نیست و انتظار می‌رود این موضوع مدنظر دستگاه‌های اجرایی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.