استاندار:

مولدسازی فرصت و ظرفیتی برای دستگاههای اجرایی است

کرمی گفت: مولدسازی؛ فرصت و ظرفیتی برای توسعه زیرساخت های دستگاه های اجرایی است و قرار نیست که اعتبارات یک دستگاه در سایر دستگاهها هزینه شود بلکه درآمدهای حاصل از مولد سازی در خود آن دستگاه مربوطه هزینه می شود.

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه مولدسازی دارایی های دولت در استان با گرامیداشت یاد امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بحث مولدسازی موردی است که از اول سال تا کنون جلسات مختلفی در تهران برگزار شده و روی این مساله بحث و تبادل نظر شده است.

وی با بیان اینکه درآمد مولد سازی بایستی در خود هر دستگاه هزینه شود، افزود: بایستی سرمایه هایی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی راکد مانده به خوبی استفاده شود و پروژه هایی که دچار مشکل اعتباری می باشد، پیگیری تا این مشکلات حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روش های خوبی در بحث مولدسازی در نظر گرفته شده که می توان با مولدسازی بخشی از بدهی پیمانکاران را نیز تهاتر کرد و این باید در دستور کار قرار گیرد تا مشکل زیرساخت های دستگاه مربوطه حل شود و کار به پیش برود.

وی تاکید کرد: کسی نمی خواهد که دارایی های یک دستگاهی را در سایر دستگاهها هزینه کند بلکه این دارایی ها باید در خود آن دستگاه هزینه شود.

وی بیان کرد: مثلا درآمدهایی که در بخش راهسازی و مسکن از طریق مولدسازی کسب شده است باید در بخش‌های زیرساخت مسکن و شهرسازی هزینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت تصمیم گرفته؛ دارایی های مازادی که در اختیار دستگاهها قرار دارد در زمینه عمرانی هزینه شود و اگر در آینده نیازمند بودیم از اراضی موجود تامین شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها در زمینه مولد سازی با جدیت پای کار باشند تا بتوانیم در این زمینه اقدامات خوبی در جهت توسعه استان انجام دهیم و همه چیز را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم شکل گرفته و در این نظام مردمی همه ما جمع شدیم که کار مردم را حل کنیم و مسئولان این نظام با سایر نظام‌های حاکم در دنیا فرق دارند زیرا مسئول این نظام با نگاه معنوی و الهی باید به مردم خدمت کند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار