پست توزیع برق ۶۴کیلو واتی در ناحیه صنعتی نصرت آباد ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: برای تامین زیرساخت‌های برق، پست فوق توزیع ۶۳ و ۲۰ صدم کیلو واتی در زمینی به گستره یک هکتار در ناحیه صنعتی نصرت آباد در حال ساخت است.

علیرضا راشکی   بیان کرد: پست فوق توزیع ۶۳ و ۲۰ صدم کیلو واتی برای تامین ۳۰ مگاوات برق واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در ناحیه صنعتی نصرت آباد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: عملیات ساخت پست فوق توزیع ۲۰ و ۶۳ کیلو وات بر اساس تفاهم‌نامه با استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شرکت برق منطقه ای استان با اعتباری بیش از ۷۱۲ میلیارد ریال در حال انجام است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به موجب این تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی این استان متعهد به پرداخت ۱۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار، شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان متعهد به پرداخت ۲۸۵ میلیارد ریال و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی متعهد به پرداخت ۳۱۴ میلیارد ریال جهت ساخت این پست فوق توزیع برق در ناحیه صنعتی نصرت آباد هستند.

وی خاطر نشان کرد: برای تامین برق این پست فوق توزیع، خط انتقالی از پست برق تله سیاه به ناحیه صنعتی نصرت آباد به طول ۵۵ کیلومتر و با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال توسط شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.

راشکی تاکید کرد: ناحیه صنعتی نصرت آباد با مساحت ۵۰ هکتار و فاز عملیاتی ۴۵ هکتار و دارا بودن امکانات زیرساختی مطلوب در کیلومتر ۲ محور نصرت آباد - بم قرار دارد.

برچسب ها: پست برق ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار