احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانههای ایران گفت: «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران بعد از شش سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار میشود.»
وی ادامه داد: امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار میشود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانههای نوین، انسان رسانهها و سامانههای خبری (اپلیکیشنها و سکوهای خبری) معطوف خواهد بود و شرکتهای دانش بنیان رسانهای و شرکتهایی با تولید محتوای مجازی و رسانهای در بخشهای جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است میتوانند حضور داشته باشند.
حامد مقدم تاکید کرد: با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه امسال، طیف وسیعی از رسانههای فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.»
مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش ثبتنام برای رسانههای واجد شرایط توضیح داد: پیش ثبتنام برای همه رسانهها آزاد است و زمان شروع پیش ثبتنام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبتنام ۲۷ دی ماه است.
به گفته احسان حامدمقدم، کانالها و صفحات مجازی، رسانههای برخط، نمایندگی رسانههای خارجی و روابط عمومی دستگاه ها، سازمانها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز میتوانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران شرکت کنند و پیش ثبت نام از طریق وبسایت pressexpo.ir انجام میشود.
حامدمقدم در ادامه گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه رسانههای ایران بعد از شش سال و تغییر رویکردی که داشته، از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.
این مدیر اجرایی توضیح داد: این نمایشگاه درصدد است طراحی نشان دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبههای اصیل و فضای نوپدید رسانهای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.
به گفته احسان حامدمقدم، طرحها و ایدههای دریافتی توسط اساتید، صاحبنظران و متخصصین این حوزه داوری و در نهایت سه طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی شده و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.
بیست وچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار میشود.