فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان مطالبات، درخواستها و مشکلات ۱۰۰ نفر از مردم این استان را در میز خدمت و ارتباطات مردمی نماز جمعه این هفته مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد بررسی کردند.
وی افزود: براساس برنامهریزی انجام شده ۵۵ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان بههمراه کارشناسان و معاونان در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالها و مطالبههای مردم استان شدند.
طهماسبی اضافه کرد: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، مسکن، شکایت از دستگاههای اجرایی، شهرداریها و پیگیری درخواستها و نامههای ارسالی خود به رئیسجمهور در جریان دور دوم سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.
بیشتر بخوانید
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون این بیستمین میز ارتباطات مردمی در این استان است که با هدف خدمترسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاههای اجرایی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.
طهماسبی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه موجب باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان شده اظهار کرد: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و برطرف شود.
وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.